Håll tummarna mina damer och herrar...

Trött, trött och åter trött..!
Somnade då grabbarna var ute och gick, dock så tog de inte länge innan hundarna skällde och de var tillbaka...
Nu hoppas jag att man får sova inatt annars blir jag less...
Vet i rackarns om de är Falk filmerna som gör de... Drömmer så konstiga drömmar...
Men men...
Har juh bara två kvar sen åker dem i hyllan ett tag!
;P

Nyss torkat håret och upptäckt att de blev ljusare!
Lite färg försvann i duschen!
Vad härligt!
Vill bli liiiiiite ljusare, sen är jag nöjd... Nu är jag iallafall inte svart längre...
Sen fick jag bort fläcken i pannan som såg ut som ett ärr...
Hehe...

Håll tummarna mina damer och herrar...
Själv vågar jag inte hoppas, skulle inte förvåna mig om de skulle bära iväg då jag jobbar...
Mina tummar är iallafall blå, men man kan inte göra så mycket än att hoppas..!
;P

Neh... Ska kolla om man hittar nå kläder..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0