Håller tummarna...

Jah... Sista natten nu... De har verkligen gått fort... Och nu är man ledig som vanligt...
Fast, då man liks ha vant sig att jobba lite huller om buller så skulle jag kunna fortsätta med de ett tag till...
;P
Tror att de kommer bli mindre extra jobb för min del nu, har fått in en vikarie på natten, de är skönt men ändå inte...
Aja... Återstår att se om bemanningen fortsätter att ringa hit...
Håller tummarna...

Vaknade av klockan i ett tyst hus... Vovvarna låg så snällt bredvid mig så man är juh inte direkt ensam...
Undrar vad man ska hitta på för mat idag..?
Man får se vad man hittar på...

Eftersom allt inte är riktigt 100 så känns de lite jobbigt att inte jobba, de är ett sätt att komma ifrån allt...
All j*vla ovishet...
En dag i taget...

Neh... Ska sätta igång Big brother för att senare drömma mig bort med House, som Fredrik var snäll att spela in...
Tror jag då..
;P

// Emma



Till Lina: Tack för den fina kommentaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0