Hur ska detta gå..?

Fredag som känns som söndag...
Hur i rackarns kan de kännas som om man har varit ledig i evigheter..?
Aja..! Sex nätter kvar..
;P
Hehe...

Glömde bort att jag hade färgat håret igår, så när jag såg mig i spegeln i morse blev man lite smått överraskad...
Väldigt brun/svart/rött blev de...
Oj oj oj... Väldigt blev blev jag...
Får se om man gör nå åt den saken... Just nu lutar de mot att inte göra de... Bränner mig så rackarns lätt...

Fortfarande fredag idag...
Hur ska detta gå..?

Fick mitt paket igår... Få ta en bild och visa alla små läckerheter..!
:D

Neh.. Nu har jag fått delegering till att klicka ut nå små saker på farmville...
Storbonden är bra på att delegera ut de han själv inte vill göra...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0