I hope!

De har inte blivit så mycket skrivande för mig, jag vet inte vad jag ska skriva...
Vill säga att allt är okej.. Men jag vet inte om jag ljuger då...
Vill svara i telefonen och säga att de bara var ett falskt alarm, men som sagt jag vet inte...
Hoppet är de sista som överger människan, hoppet är min bästa vän just nu...

Jag har lindrat min ångest med lite shopping...
Tragiskt nog så kändes de inte så mycket så jag sitter och kollar på CDON, men jag ska nog tygla mig ett tag iallafall...
Känns konstigt, använde för första gången mitt kort då jag beställde...
Så smidigt ska de inte vara...
Vill ha min lilla ängel vid sidan av mig så slipper jag lyssna på den lilla djävulen som sitter och gnatar på på axeln...
De var som en liten spärr att ta de på statoilkortet, då fick man känna sig tvungen att övertala Fredrik att jag verkligen behöver de, även fast han eggar på ganska bra om att jag ska köpa...
Men men, de blev iallafall lite scrapbookingsaker från Pysseltagen, gillar hela tal, så de var perfekt att de slutade på 600 exakt ink. frakt..
Mohahahahahaaaa...
Fråga mig inte vad jag la i korgen, de blir en överraskning då jag får paketet, men denna gång tog jag inte bort nå, så nu får man se hur sånt känns...
Annars brukar man alltid sakna nå som man tillslut kommer på att man raderade från korgen..
Tror att de blev mycket stämplar... Om inte bara stämplar... Joh... Ska testa en ny distress grej som ska bli kul...
Köpte en neutral färg... Eller en färg som jag använder mycket...
Aja.. Som sagt, de får bli en överraskning...
Lite små tråkigt att man beställer på fredagkväll... Man ska vänta tills på måndag eller varför inte söndagkväll, då känns inte väntan på att paketet ska komma lika drygt..!
;P

Men men... Mitt köp-stopp varade längre än jag trodde iallafall...
En liten klapp på ryggen ska jag väl kunna få..!

NEH!
Big Brother time!
Måste springa!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0