Sitter och funderar...

Vad har man gjort idag?
Sitter och tänker... Nå måste man juh ha haft för sig..?
Vi har bara slöat och myst... Var en sväng förbi lägenheten och upptäckte att den var räknings fri!
GÖTT!
;P

Sitter och funderar...
Ska man fara till Umeå imorgon eller ska man fara och scrapa..?
Vilket är bäst om man vill koppla utav..?
Eller så tar man en sniking och far till IKEA...
Hahahaha...
Får se om man får med sig någon... Fredrik ska dona på annat håll, så jag ska roa mig själv...
Och jag är SUGEN!!!
Funderar nu vad som ryms i bilen...
Skulle gissa två fulla påsar...
Oj oj oj... Då blir de att fara själv och hur kul är de?
Hittar man ens dit?
Hehe, jag som har den tendensen att virra bort mig..
;P
Aja... Annars får man ta en "spa-dag" med vovvarna...
De var ett tag sen de badade, bäst att passa på innan de blir riktigt geggigt ute...

Neh... Ska kolla om man hittar nå roligt att göra, annars får sängen duga...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0