Tar en dag i taget..!

En mysig dag även denna...
Blev inte promenix, blev måndagens avsnitt av Big Brother istället..
De kan man juh inte missa..
;P

Inte köpt nå idag (okej då, mat och biobiljett, men de räknas juh inte...).. Kollat på mycket men hängt tillbaka allt..!
Stolt! Mitt köpstopp håller i sig, så här länge har jag aldrig lyckats hålla mig..!
Får se om man håller sig tills den 27:de...
Håll tummarna för mig..! Skulle vara skönt att bevisa för Fredrik att jag kan...
Tar en dag i taget..!
;P

Filmen rekomenderar jag verkligen!
Trodde inte att jag skulle tycka om den, men den var skit bra!
Kanske ska skriva vad man har sett... Om man nu kommer ihåg titeln...
True Grit
Som vanligt är de bara att ni far och ser..!
;P

Neh, nu ska man se vad man hittar på..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0