AJ och OJ!

Då är man halvvägs och jag mår bara sämre då jag stiger upp...
Smärtan har kommit tillbaka och de strålar i hela ryggslutet och höger sida på magen...
AJ och OJ!
Men 20 timmar kvar att avverka innan man går av och får ta igen sig nån dag...
(Måste juh komma ihåg mötet på onsdag)
;P

Imorse satt man och såg Fråga doktorn med en pensionär då de börjar beskriva min smärta, öronen spetsades och man blev nyfiken... Dock så gillade jag INTE svaret...
TVILLINGCYSTA!
Fy bubblans om man skulle ha en sådan växandes på min äggstock?!
Och så mycket hår jag har, så skulle den vara full med äckligheter!
Att de kan bli sådant... En cysta med hår, naglar och även tänder kan förekomma...
Blöööööh!
Den diagnosen avfärdade jag rätt så fort...
Hahahahahaha!
MEN, om de skulle vara de så ska jag nog döpa den till: Stygge Elsklinga!
;P

Neh.. Nog med tjat från min sida...
Har fortfarande inte kommit över igelkotten som gick till anfall... Att nå så litet och söt kan vara en sån liten djävul..!
;P
Men han hade en buffe av maskar uppdukad, så jag förstår varför han inte ville bli störd..!
Hehe...

Av nå konstig anledning så kom Fredrik och väckte mig kl 15...
Lite morr längst där inne känner jag eftersom jag inte har kännt utav de onda riktigt då jag låg där och de är juh skönt med en paus..

Neh.. Ska snöra ihop lite mat...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0