ÄNTLIGEN!

Första natten avklarad.. Gick bara bra ända fram till man skulle ta på stödstrumpor på en dam...
Imorgon får hon nog lägga sig på sängen...
Men jag lyckades "gå av" smärtan, fanns inte så mycket annat att göra då larmen droppade..!
;P
Hela jag luktar kålpudding! Blöööööööh! Tur nog så fanns de varmvatten..!

Känns så JÄVLA skönt!
Fredrik öppnade upp sig!
ÄNTLIGEN!
Nu är hans födelsedagspresent på väg till brevlådan...
Blev som förra året.. En mobil.. Som han misshandlar sina, så håller dem bara ett år...
De tråkiga är att de är en sådan jag har tittat på... Har haft min mobil i säkert tre år... MINST tre år...
Aja.. Den fanns juh i vitt... Sen får man juh se hur den funkar innan man köper sig en egen och de är juh ioförsig bra...
Nu återstår bara en liten sak till, vad de nu ska vara, innan man kan strycka över honom på the to do list!
Men de känns skönt att ha börjat.. Hade tänkt mig ett XBOX 360 knickt, men han var så himla anti de...
Han och XBOX har inte riktigt gått ihop..

Men men...
Neh.. Nu ska man kolla mailen och sen börja dona med maten...
Sovit gott, dock vänt och vridit mig, men höll mig då i sängen tills klockan ringde...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0