De blir väl bättre!

Blev bio igår, såg någon krigsfilm, blev lovad att jag fick strosa runt på stan...
Men som vanligt så blev de stressigt så man hann bara med två buktiker...
Aja! Fick då träffa någon jag inte träffat på länge, köpa ett halsband och köpa mig en maskara, så jag ska väl inte klaga direkt..!
;P
Efter filmen så for vi på Ersboda... Lisa vågade knappt ta i mig, hon satt där chockad i ett hörn till en början....
Men de var skönt att se dem...

Natten har inte varit helt 100...
 Legat och vridit mig för att hitta en ställning som inte de sticker till i, men de var inte lätt...
Känner mig alldelens slutkörd... Blöh... Känns som om man har sprungigt ett maraton...
Sjukt nog har man bara traskat på stan..?
Aja... De blir väl bättre!
Skulle vara roligt att kolla om man hade temp nu, känns lite underligt, men de är bättre att inte veta...
Då slipper man åka in..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0