FÖRBUD för FREDRIK...

Men ni andra kan läsa..!
;P

Nu har man knepat och knåpat ihop Fredriks present!
Eftersom ena delen av hans paket är ett tråkigt presentkort så tänkte jag satsa på ett roligt sätt att ge de på...
Har funderat länge på att testa, men har inte kommit mig för...

Men här kommer de:


Taaadaaaa!
Lugn, ni ska få se vad som är i... Men tänkte bara fråga om ni känner igen låd-typen?
Inte? Jah?

Nu då?
Hehe... Vi fick en ask av grannen... Den dissekerade jag och gjorde en mall av och vips så kunde jag göra min egen...
;P

Nu fortsätter jag...


Baksidan på Tag:sen... De är Tim Holtz die´s som jag har använt mig utav... Klippte en bakgrund till buren och vips så hade jag en tag...
Neh.. Han fyller inte åtta år... De var åtta år sen vi förlovade oss.. Vi var unga och dumma och tyckte att de skulle vara simpelt att komma ihåg datumet om vi förlovade oss på någon av våra födelsedagar...
Kanske simpelt för honom, men för mig är de ett problem att hitta presenter till någon som ALDRIG säger vad han vill ha..!
Fågeln på framsidan har jag fäst kroppen och vingarna med distans-kuddar lika så vingarna på denna fågel, så de "ploppar" ut en bit...



Open sesame!




Där har vi saken som jag har bränt fingrarna på..!


En MUFFINS!
:D


Härmade alla rackarns förpackningar och gjorde en ring så att den inte far runt i asken...


Fin va?


Ser väl smarrig ut?



 
Bara att dra upp koret, "körsbäret" är bara påträtt...




Två flirttkulor, lite papper, några blommor, lite spets, några rosor, distress, stickles och lite dekorationer så har man sig en muffins..!
;P
Glömde säga LIM! Första gången i mitt liv så använde jag mig utav limpistol..!
Klet och kladd, men KUL!
:D

Ska bidra denna till månadens tävling på Pysseltagen, önska mig lycka till!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad jag har väntat på lite scrap från dig! Nyfiken men den som väntar på något gott!

Fint fint fint fint och åter FINT!

2011-05-12 @ 16:43:53
Postat av: Katarina

Vilken läckerhet! Är du DT någonstans?

2011-05-13 @ 22:00:36
Postat av: SofiaH

Snyggt!!

2011-05-17 @ 17:02:35
URL: http://sofiahsblogg.wordpress
Postat av: Terés

Ja, jag håller med jätteläckert! Jag gick skola i Nordmaling faktiskt, men nu bor jag i Borås... Så kan det gå!

2011-05-25 @ 22:20:03
URL: http://teresfunderar.blogspot.com
Postat av: Terés

Ja, jag håller med jätteläckert! Jag gick skola i Nordmaling faktiskt, men nu bor jag i Borås... Så kan det gå!

2011-05-25 @ 22:21:29
URL: http://teresfunderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0