Hehe... Neh...

Då är tisdag snart avklarad... Fort gick den... Hann inte göra klart min LO, men har iallafall fått en början..!
;P
Fick avbryta och lägga mig och slöa i soffan, kände mig jätte konstig...
Skulle vilja ha en termometer för att kolla vad man ligger på...
 Ioförsig så knaprar man alvedon, så den är juh missvisande...
Aja.. De var väl en rolig tanke...
Fredrik kom förbi och hämtade hit mig.. Fråga mig inte varför, jag körde juh själv..!
Men en söt omtanke var de..!
;P

Pappa ringde, tydligen så hade djungeltrumman nått honom... Fattar inte varför folk ska göra så stor sak utav de hela... De får vara det de är och man får ta de som de kommer...
Har mina aningar att de inte är nå... Kroppen säger bara ifrån ibland och de borde den väl få?
Kanske inte med den smärtan, fy tusan...
Men med tanke på vad man har varit med om så är de väl inte alldelens oväntat?
De man förtränger psykiskt visar sig fysiskt...
Men men... Snart semester och efter den får man börja ta tag i saker och ting...
Min syster skrev att jag skulle dra ner på stressen... Min undran är vilken stress?
Har gått och blivit handelsförlamad och låter allt bero..
Depremerad? De vet jag inte.. Tror att en psykolog skulle ha väldans kul med mig...
Hehe... Neh...
Inte ett dugg orolig för vad som kommer att visa sig på röntgen... Om de nu är nå som kommer att visa sig...
Och skulle de nu visa sig nå, så är de inte annat att göra än att ta i tag i de då...
Men liiiiite skrattretande är de att inget test de gjorde var riktigt hundra...

Neh.. Nu ska man dona på innan man ska sova... Får se om de verkligen är möte imorgon...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0