Huvva!

Första natten avklarad, tre to go innan man kan sätta sig framför skrivbordet och njuta..!
;P

Skit väder! Men de är lika bra då man ska sova...
Vaknade till av att Fredrik gick fram och tillbaka och då blir man så nyfiken på vad som sker...
Men höll mig då i sängen tio minuter till... Dock så skulle de va skönt att ha sovit känner jag nu...
Men de är inget en dusch kan bota..!
;D

När jag körde hit i morse såg jag en varningstriangel och en bil upp och ner krossad mot ett stort träd som gått av...
Huvva... Paniken då man såg de svarta bromsspåren de lämnat efter sig och de gjorde inte saken bättre att de var Baggårds vägen då man inte vet om Fredrik kommit på att han ska iväg..!
Neh.. Fy..! Tur nog så fann jag honom sovandes i soffan med fötterna utstickande från de fluffiga täcket..!
Stackaren som satt i den bilen kan nog inte må så bra just nu...!
Huvva!

Men men... Laddad för en natt till... Fortfarande något dagavild, men de kommer..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0