I väntans tIdeR...

Nu har jag fått scrapa utav mig lite granna...
Dock så satt de lååååångt inne, men jag blev ändå nöjd..
Hör och häpna: INGA CIRKLAR som jag i övrigt har fastnat i..!
;P

Här kommer dagens skörd:


JAH.. Jag kladdar mycket på kortet då jag håller på...
Måste lära mig att torka utav innan jag tar kort..!
;P


Använde mitt nyaste QK´s alfabet, tror de heter METRO...
De roliga med de är att de är blandat stora och små bokstäver...
Kolla på I och R...


Och min nya Tim Holtz die´s...
Embossat med guld, så de glimmar...


Mina hemma gjorda rosor... De två mörka iallafall...
Bladet är även där en av mina nya die´s från Tim Holtz...

Mitt upp i allt kom Fredrik!
Han hade med sig en HÄRLIG överraskning!
ÄNTLIGEN så har jag en diabildslåda till mina 2" die´s!
MY SO HAPPY!
Får sätta mig och flytta över allt sen... Dock eftersom lådan var så stor så kommer de inte kännas att man har så mycket, men de kommer med åren..!
;P

Neh...
Nu ska man se om man ska ordna nån mat..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0