Nu är jag less!

Huvva, då var de söndag och man är helt SLUT i kroppen även fast man inte har gjort nå...
Ont i ryggslutet och allmänt seg!
Nu är jag less!
Känner mig som en zombie... Fredrik har de inte lätt då jag snäser åt honom i tid och otid..!
Men jag hoppas att han förstår...

Gårdagen vartt mysig, gjorde inte så mycket, var i Nordmaling och pratade av mig och sen kom man hit och såg Sverige förlora...
Och inte vann den jag röstade på heller... Grabbarna kan skylla på att de röstade med de mindre huvudet, men vad ska jag skylla på?
Får jag säga att de var itne många bra bidrag..?

Idag är de nog bara en slöar dag... Beställt ett QK´s alfabet, så jag får skämmas ännu mer...
Måste verkligen bestämma mig för en snålar månad snart! Fortsätter jag så här så hamnar jag på fattighuset..!
Hahahahaha...

Huvva så trött man är!
Kan man inte få nå pencilin så man blir människa igen?!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0