Stor kund...

Natten avklarad och firade de med fika och Big Brother innan jag sussade en stund...
ÄNTLIGEN är Gurkan ute, han blev en riktigt sur-gruka på slutet... Men men... Nu kan han väl hålla sig borta från TV en stund..!
;P

Väktes av en bio sugen Fredrik.. Så nu bär de väl av... Eller klä på sig är väl ett faktum..!
;D
Upptäckte i duschen att jag har fått långt hår... I rakt tillstånd har jag förbi BH bandet!
De var verkligen längesen... Dock så blir de just över axel långt i krulligt tillstånd..!
Tragiskt nog...

Verkar vara skit väder..?
Aja... Ska spendera kvällen i bilen och salongen, så man märker liks inte utav de..!
Hehe...

Från ett paket till två... Nu är de väntans tider... Tydligen var de slut på en distress jag ville ha, men de delade upp de för jag hade blivit en så "stor kund" och då jag inte svarade på morgonen så tyckte de att de var bäst...
Illa... Huvva... Stor kund... Men men... Brukar juh inte beställa förrän jag har fått paketet man väntar på, så detta vårdar gott..!
;P
Men troligtvis så får jag första paketet på fredag, så jag kan fara och scrapa på måndag eller tisdag...
Jag längtar!
:D

Neh... Nu ska man väl ta och leta reda på nå kul att ha på sig...
Måste snart ta en shoppingrunda på stan och fynda nå kläder, börjar bli less på de jag har...
Dock brukar man aldrig ha den tiden man blir lovad så man tappar suget...

Aja..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0