Hur ska detta gå?!

En lördag som känns som en söndag...
Hur ska detta gå?!
Får försöka övertala mig själv att de är LÖRDAG och inge annat!
;P

Fortsättningen på förra helgen var väl bra... De lugnade ner sig något så jag slapp stressa igenom natten och som vanligt avslutade vi arbetshelgen med en tur till Umeå och bio... Denna gång for vi förbi pappsen och de hör inte till vanligheterna..! Men trevligt var de!
;D
På bioduken visades I don´t know how she does it... Och jag måste väl erkänna att den var bra... Dock så kändes de lite väl sex and the city då hon var väldigt lik sin karraktär där...

På tisdan blev jag klar med min adventskalender till pysseltagens månadstävling... Dock var jag lite less på att upprepa allt 24 gånger, så då jag kom till att dekorera locket så stod de still i hjärnan... Så... De fick duga med en embossad gran..!
;P


Fler bilder på: Ratemma

Då vi var på bio i måndags fick vi ut förhandsvisnings billjetter och efter många om och men så fick vi med oss någon..!
;P
Min kära stora syster fick sitta ensam på fjärde rad medans vi satt i soffan och såg ner på henne... Hade man tänkt så kunde vi juh ha kickat ner Fredrik istället..!
Hahaha..!
Filmen vad DRIVE och jag måste väl säga att de var mycket American history X-inslag och då menar jag de våldsamma slag som delades ut.. Annars var väl filmen helt okej... Fredrik är inkörd på att de kommer att bli en klassiker... Han gav den 5 av 5... Jag är nog inne mer på 3,5.. Smaken är som baken..!
;D

Igår så lekte jag bagare och fick ihop en tårtbit till 100% Norr´s utmaning... Man har ingen vinst chans då man ska va mer i fler tävlingar (som jag missat), men min chans att vinna i tävlingar är lika med 0,3% ändå, de är bara kul att få nå ideer på vad mans ka göra..!
;P


Som vanligt så finns fler bilder på: Ratemma

Hämtade ut ett paket dagen innan så när jag ÄNTLIGEN fått plats med allt nya så plingade det på dörren...
Jag trodde att de var Fredrik som jävlades (han har juh nyckel så han kan juh öppna själv) så jag tog min tid att komma till dörren... Men när jag öppnade så stog brevbäraren där!
Ett paket till!
Min vinst!!
:D



Fina papper, härliga band och lite annat smarrigt!
De här hade jag inte förväntat mig, trodde att de skulle vara mycket mindre!
Så, de var bara att sätta igång och göra plats...
Måste köpa nån förvaring..! Köpte ett fiskarskrin (eller vad de nu heter) dock så vart de fullt rätt så fort!
Blir till att köpa en eller tre till!
;P
Ni kanske känner igen de blåa papperet? De fick bli en del av tårtan..!
;D

Neh.. Nu... LÖRDAG..! Så... Nu borde de sitta... Eller..?
Får se vad man hittar på...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0