Nu sitter man i en bil påväg norrut.. Blev...

Nu sitter man i en bil påväg norrut.. Blev ingen scrappbooking idag.. Om jag tänker efter så blev de inte så mycket av nånting idag.. Men sådanna dagar är skön de med.. Var duktig och INTE beställde min korg som jag plockade ihop.. De går lite framåt iallafall.. :-) om man inte tänker på att de gick 400 enbart i scrapsaker i fredags.. Men de är väl inte samma sak.. ;-) snart är vi i umeå.. Dock är de bara början.. Sen är de bara att köra tillbaka senare.. Jobbar ju imorgon.. Skönt nog.. Har verkligen haft svårt att sova hela veckan.. Jätte trött, men då jag lägger mig så kommer alla tankar.. Får som en ångest.. Men som sagt, skönt nog så får man jobba.. ;-) 30 timmar att avverka innan man är ledig igen.. :-) // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0