Får avvakta...

Veckan har bara flygit iväg men ändå inte...
Idag får man övernattare, så man ska dammsuga och torka golven.
;P

Som vanligt startade vi veckan med bio... Blir juh alltid en sådan (oftast iallafall) då man går av...
Contagion
Mina förväntningar var höga dock så stämde de då inte in på filmen... De kunde ha gjort så mycket mer!
De skulle ha koncentrerat sig på en eller två och inte hoppa till allihopa... De blev så utblandat...
Men men... Man behöver då inte se den igen..
Hahahaha..!

På tisdag och onsdag blev de lägenheten och scrapa!
Hann göra hela två saker!
;D

    
(Fler bilder på: ratemma)

De var ett under att jag kom mig i väg i onsdags... Hade lovat att släppa in Svarte Petter (sotaren) som skulle komma mellan 10-12... Dock så sov jag inte många timmar den natten, vaknade runt sju och då väl klockan var tio så var jag SLUT!
De värsta var att han kom då Fredrik hade kommit hem, så min väntan var i onödan...
Vi somnade då i soffan efteråt, vaknade runt 2 och då satt jag och velade...
Men tog mig i kragen och for...
Dock fick jag främmande mitt i alltihopa och jag märkte hur trött man var... Vilket man inte gör då man sitter och pysslar på... Då jag tänker efter så kanske jag inte var den allra pratsamaste...
:S

Igår så donade jag på här... Fick in de sista i den sista garderoben, nu är de bara byråerna som ska ha sin genomgång och sen bakade jag bröd så vi har nå att bjuda på till frukost imorgon...

Som sagt så får vi främmande idag... Vi ska vara barnvakt medans de är på kalas och sen kommer de och sover de med... Ska bli skojsigt... Satt igår kväll och funderade om  vi ska be dem ta med sig Lisa, då har han nån att leka med och sen får man rå om henne ett tag...
;D
Ska slå en plinga åt mamma... Dock var de försent igår och för tidigt idag... Får avvakta...

Vaknade av ett ylande och blev kliad på ryggen... Lill gumman har börjat sova längst efter ryggen... Började med de i somras... Liiiite enerverande då jag är en sån som vänder sig mycket, men hon är juh så söt och sätter sig upp och väntar tills jag har lagt mig och jag är och stöter i henne mycket...
;P
Tidigare så räckte de med att hon kände hud och då var de vaden som fick offra sig... Nu ska hon hellst ligga längst efter ryggen och har man täcke så kan hon gärna bädda bort...
Blaze är Fredrik trogen och bra är nog de..! Räcker med en klängis i sängen..!
;D

Nu ska man nog bädda ner sig och slå på lill DVD:n och hoppas på att få sova så att man är människa idag!
Hmm.. Ska väl ta fram köttfärs först..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0