Ett måste att se!

Trött trött och åter trött...
En LÅNG dag har de varit...
Kom hit, in i duschen och somnade...
Klockan ringde mindre än två timmar senare... Fort upp sminka sig och hitta nå kläder...
Fara och gapa... T
rodde att jag skulle somna i stolen...
 Var lite gapa och mera prata...
Mina två "tillbörjan till hål" är fortfarande som de har varit de senaste åren...
Så bort med lite tandsten sen var man klar...
Skönt nog så hade man chaffis... Skulle nog inte ha tagit mig dit... Hann somna på vägen..!
;P
For hit igen, fikade och sen somnade jag i soffan...
Sen var de bara att göra sig klar för Umeå och ett mysigt avslut på denna dag...
Vi såg Friends with benefits och jag måste erkänna att en tår rann ner på min nkind i slutet...
Dock kan de juh ha att göra med sömn brist..
Hahahahahaha!
Men jag tyckte att den var MYCKET bra!
Ett måste att se!

Nu ska man kamma igenom skatboet man har till hår och sen hitta nå att pyssla på med...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0