Hehehe!

Seg dag men trevlig kväll..!
:D
Så kan jag sumera dagen..!
;P

Efter många om och men så tog jag mig till lägenheten och satte igång mitt skapande..!
Efter en stund fick jag sällskap och vet ni va..? Vi bägge rymdes...
Dock så kom jag på mig att jag började sakta men säkert breda ut mig...
Men turligt nog så tog hon de med en nypa salt..!
Hehehe!
Är man van så är de svårt..!
;P

Hittade en beskrivining på en väska då jag satt och letade efter en beskrivning på en korsett...
Så den har man knåpat ihop... Nu är de bara att dekorera...
Blev som blankt i huvudet då de kom till de...
Får ta mig en tur igen...

Konstigt att man inte är hungrig... Inte ätit eller drukigt nå idag... Men man märker väl de på min korta stubin..
Hehe...

Neh.. Nu ska jag göra nån varmmacka..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: anne

de va en mysig hörna å ha aldrig suttit å scrappat förr me nån sådär så de va kul, liten blackout fick man men få ta igen de imorrn... =P

2011-09-16 @ 21:37:38
URL: http://fjopis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0