Hoppas jag..!

Åååååå... Så MÄTT jag är... Kycklingklubbor, lök och ris...
Mmmmmmmmm...!
;P

Hämtade min lilla grabb i morse... Pigg och glad rullade han hemmåt... Skönt att ha honom tillbaka...
Varit lite orolig..
^^
Vi tog oss en tur till samhället och pysslade lite... Hittade en mall i helgen som jag tänkte ge mig på innan jag satsade på korsetten... Har juh inte sona på så mycket med sådanna saker, så övning ger färdighet...
Hoppas jag..!
;P
Inser dock att jag verkligen måste köpa cardstock... Har inte så många och har absolut inte många likadana...
Aja... Man får snöra iväg en beställning...
Som vanligt då de är första gången så använde jag av mina mindre älskade cardstock...
Dock så börjar även dem ta slut...
Men men...
Här har ni ett litet smakprov:





Fler bilder finns på Ratemma...

Nu ska man dega en stund innan man hittar på nå annat...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0