Men kolla så fin den är!

Mys och pill dag blev det idag...
Hade tänkt mig en dag i lägenheten, men blev övertalad att stanna...
Packat upp ur GeKås-trunken, nu är de bara julklappar kvar som väntas på att slås in och de får de gärna göra..!
;P

Skulle vara smart och köpa en sparbössa på GeKås, hittade en läcker ram, dock så när jag fyllde den så upptäckte jag ganska snart att den skulle bli full... Men jag trodde aldrig att jag skulle ha så mycket över..!
Men kolla så fin den är!
:D



Som sagt blev de lite över...
Kanske märker att man "sparar" på ett konstigt sätt... Betalar ALDRIG med mynt... Okej då.. Om de skulle fråga... Men man får ihop en del på de viset... Sakta med säkert så blir de sina tusenlappar...
Alla sätt är bra, utom de dåliga..
;P
Är lite grämen över att man inte köpte två till ramar... De var inte dyra... 19.95 kr... Men huvudet är dumt!

Men men...
Får se om de blir en Ume-tripp imorn... Får se om man kommer hem med en sak... Vill och får inte säga vad... Får se om man slår till eller inte...

Neh.. Nu ska man dona på... Bäst att passa på att dona då Fredrik är på bra humör... Då får man städa undan lite gval som ligger framme och skräpar...
;)

// Emma
Hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0