Min lilla SON är sjuk...

Vad mer ska gå fel?
Jag är så LESS!
Precis alldelens innan sista dungen till Baggård började min älskling leva om...
Parkerade slog av och ringde Fredrik...
Han kunde inte se något, så jag körde sakta hit, men juh mer jag gasade dessdå mer klickade det...
Däremot om jag körde med kopplingen nere så levde det inte om så himla mycket.... Men de är juh svårt då de är två långa backar..
När jag väl parkerade här så såg Fredrik att en rem är klyven och den lösa delen piskar på...
Jävla piss!
Som allt med den bilen är utrymmet inte de bästa och de kommer att bli mycket pill för den som ger sig på den...

Min lilla SON är sjuk...
:(


(Gammal bild... De snörar INTE)
;P

Smäll på smäll på smäll... Nu orkar jag inge mer...
Först Ronja man ska oroa sig för och nu står man utan bil...
Hur ska detta gå?!
Jah.. De är bara att stå emot och ta smällarna... Jag vet... Men jag börjar bli något less..!

Neh...
Lägga mig i soffan och glo på TV och försöka acceptera de...

Två arbetsnätter kvar... Ioförsig är de skönt... Slipper tänka.. Men detta kunde juh ha hänt på torsdag, så man hade en bil..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Tråkigt när saker går sönder... Hoppas det inte kostar allt för mycket att laga den!

2011-09-21 @ 08:07:12
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0