Skumt...

Dagen till ära vaknade alldlens för tidigt... Blöh att man inte kan få sova... Väntade och väntade på att man skulle brumma in till Umeå för att kolla på en soffa som Fredrik slog till på... Den var söt... Dock lite sliten... Men för 500 kr så är de väl inget ovanligt med nå skavanker...
Nu är gam-soffan upphackad i små bitar och ligger sött på bron och väntar på en tur till skroten...

Väl på väg in så börja höger ögat flimra till... Då jag satt och väntade på att de skulle komma ut så kom de små prickar... På väg till Nordmaling så var hälften av ögat borta och yrseln hade börjat smyga sig på...
Då vi väl donade på här så kände man sig packad...
Synbortfall på höger öga och yr som bara den... Men jag kämpade på...
Då jag väl la mig och vilade upptäckte jag att höger handen skakar då man slappnar utav...
De har hänt tidigare... Eller... Började efter jag var in på akuten...
Men de känns lite skumt att handen har sitt eget liv...
Jag kämpade för att ligga kvar på sängen... Kändes som om man var på väg ur hela tiden...
Virade runt ett täcke om högerhanden så man slapp rörelserna och efter många om och men så somnade jag...

Höger handen och ögat lever sitt eget liv och man är mindre yr... Orkade dock inte laga kyckling så grabbarna har farit och hämtat pizza...
Gotta... Hungrig... Även fast man har varit yr så har man inte varit illamående...
Skumt...
Aja... De verkar avta...

Tillbaka till soffan...
Orkar inte ta en bild nu... Får ta de då vi har bytt ut rumsbord... Ska ta de jag har i lägenheten... Får ta dit nå annat... De vi har nu här är alldelens för STORT!
Aja... Bild får de bli då vi har duttat klart... Får se om man får byta gardiner...
Iallafall tvätta de som sitter uppe..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0