Vad skulle vara skönast?

Donat och pysslat på mest hela dagen... Gjort en sak som jag ska avvakta att skriva här då karln vill häpna...
Hahaha...
Inte för att de kommer att häpnas så mycket..!
;P
Fått till de liiiiiiiiite bättre i rummet... Men är inte riktigt där än... De är nå som saknas...
Man är van en STOR hörnsoffa inte en liten trea med divane...
Men fått flytta nå saker efter mycket om och men...
De är kul att han bryr sig, men man tycker att jag har mer smak än han... Tror säkert att han tänker samma sak..
;P
Tänk om man hade en karl som inte brydde sig om möblering...
Neeeeeh...
 De är kul med en liten utmaning... Men han kunde juh göra saken liiiiiite lättare för en..
:D

Jag kunde inte hålla mig längre... Jag har skickat iväg en beställning... Dock var plattorna slut till min lilla cuttlebug, så jag sparade turligt nog 600, men ska hålla utkick på när de får in dem...
Vill juh ha 12" plattor så man kan köpa "billigare" alfabet...
;P
Så... Denna gång hamnade räkningen på 652... Blev nå die´s, embossing och en tidning... Resten är en överraskning... Har allvarligt glömt... Joh... Tejp till min "pistol", de är lite dyr, 2 för 99, men jag tycker att de är värt de... De är väl de som spelar nån roll..?
;P

Neh...
Nu ska man bädda ner sig en stund med mina kära... Hur alla får plats liggandes i soffan fattar jag inte...
Den slukar mer än vad man tror..
;)
Får se vad man gör imorgon...
Antigen följer man med till stan eller så lämnas man av i Nordmaling...
Vad skulle vara skönast?
Jag har juh en LO som saknar vita blommor och ett scrap-hörn som måste organiseras...
Kanske bäst att ta tag i de så de är fint då man går av nästa gång..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0