Ratar mig väl snart här igen..!

Stolt är man!!!

Jag fick ner:
Fredriks kläder, mina kläder, alla sängkläder, alla handdukar i en resväska!!!
Och inte var det den största..!
Allt fick sin plats utom sminkväskan..!
Men den får åka i handbagaget..!
Sen får väl Fredrik ha sin i hundväskan..!

De är så typiskt..!
När vi kom hem igår så upptäckte jag att lillan var svullen på höger mungipa..!
Men de verkar då ha gått till sig lite grann, så oron har lättat..!



Neh, nu ska jag fortsätta och dona på..!
Ratar mig väl snart här igen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg OM du har lust :)

2008-08-03 @ 10:48:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Läs min Nicole Listar på min blogg, tar upp intressanta ämnen där, alkohol, Snyggast.se och kissie



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 10:48:49
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0