Alla som smäller förtjänar ett nackskott..!

In med de nya och ut med det gammla..!
2009..!
Fy rackarns vad gammal man har blivit..!

En mysig kväll har man haft med spel och god mat...
Efterrätten som Fredrik köpte var lika god som den såg ut..!
Med andra ord NOT..!
Hahaha..!
Men de var sött av honom..!
Nog var den god, men alldelens för söt för min smak...

Hundarnas nyårsafton har varit fylld med ångest...
Ronja skakade som sjutton när första smällarna började vid fem tiden...
Vi gjorde rätt att stanna hemma...
Lillan sitter hos mig nu, det pangar på lite nu och då...
Men hon blev hur glad som hellst då man kom med hennes väska...

Nyårslöfte...
Hmm...
Ja, det skulle vara att sluta äta chips...
Har blivit några påsar sen man fyllde år...
Innan var jag rätt så duktig...
Sen ska jag ta tag i saker och ting..!
Fixa en rätt så stor sak, håller tummarna att de inte är allt för mycket fel..!
Ja, de får då räcka med nyårslöften..!
Man ska juh ha någon chans att hålla dem..!
Hahahahaha..!

Neh neh..!
Mobilnätet är nere, så inga sms från mig...

Huvva..!
Tycker att man nyss lärde sig säga 2008..!
2009 det är bara för jävligt..!
Ska man inleda 2009 med rubriker som:
Nyårsraketer mot bilarna på Tomtebo,
Minst 54 döda i thailändsk brand,
Två fyllerister hos Umeåpolisen
och
Ingen gripen efter dödsskjutning?
Aja, vilken skillnad..!

Hoppas på att 2009 bjuder på mindre tråkigheter..!
Man kan juh iallafall hålla tummarna..!

Neh, nu ska jag nog ta mina skakisar till hundar, sätta på en film och försöka snarka..!
Maria skulle ringa vid nio imorgonbitti..!
Hahahaha..!
Huvva vilken tråkmåns man känner att man är...
Men de kändes alldelens för fel att lämna hundarna ensamma..!
Smällare och raketer borde bandlysas..!
Alla som smäller förtjänar ett nackskott..!
Varför kan inte bara komunerna ha sin uppvisning och sen är det klart?!
Aja, ma får inte alltid som man vill, men man tycker juh att man inte ska stressa djur i onödan..!

Neh neh neh neh neh neh neh neh neh neh..!
Här kan man inte sitta och gnälla..!

Hoppas att ni har haft en Gott Slut och ett Gott Nytt..!

Btw, var juh en som tyckte om remixen med Eminem..!
Yeeeeeeh!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0