De har man då saknat..!

God morgon god middag god kväll..!

Nu har man haft en mysig morgon och en spännande dröm...
Vaknade dock vid ett igen, men lyckades efter ett tag snarka vidare..
Skönt skönt..!

Jag tror att Fredrik rörde på sig...
Men som tur var så gick han ner till "barnvakten" och snackade av sig ett tag..!
Hahahaha..!
Inte illa att en sådan har flyttat till Baggård..!
Hehehehe..!

Neeeh, man har då dålig humor så här på morgonkvisten...
LoL!

En natt kvar sen är man leeeedig!
Har natt träffen på torsdag, men annars så går man på på måndagkväll...
Inte illa inte illa..!

Kroppkakor och pytt i panna...
Mumma...
Hoppas att man lyckas..!

Min älskade ska laga go maten idag..
Vi ska leka Subway och göra bagetter..!
Hahaha!

Tog faktiskt upp en tant imorse...
Hon skulle ha medicin, fick inte ligga för den tabletten, så jag frågade om man inte fick dutta på..!
De har man då saknat..!
Hjälpa dem och snacka utav sig..!
Men men..!
Varför kan de inte höra utav sig från Strandholmen för?
Men jag tror nog att jag är sist på deras lista, för jag är rätt så "dyr" att ta ut...
De har juh timmare som går före...
Men men, ska nog fara förbi och hälsa på nån dag i veckan...
Jag kan juh alltid trösta mig med att de är mera toabesökanden på nätterna...
Så lite får man snacka utav sig..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag kolla hur de går med middan..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0