Hmm, kanske ska höja lönen till sopor?

Morgon morgon!!!

Nu har man överlevt natten på en 120:is..!
Mysigt var de, men man är inte van..!
Hehe..!
De kommer de kommer..!
Får man då hoppas...
Mina kuddar får inte plats, hälften har man på golvet...
De är bra i sig, så att inte Fredrik snor dom..!
Hahahaha..!

Fredrik behöver Andreas starkt!
Han har suttit och disskuterat med tidningar, text tv och datorn...
Sen har han försökt få igång mig, men då jag bara håller med så blr han kinkig..!
De är så roligt..!
Jag hoppas att de får igång en riktig debatt, så han får snacka av sig...
Ska bli så skönt så..!
Hahahaha!

Nu har bio-gnället börjat...
Började redan nästa vecka...
Så de blir Walle...
Nån sugen på att hänka??
Den verkar så sööööt!!!
Så de ska bli roligt, hinna med stan innan..!


Ååå, idag ska man ringa Marita igen...
Hoppas verkligen att hon har pratat med henne..!
Vill verkligen inskola mig nästa vecka..!

Ingen som har hört av sig om jobberbjudandet än...
Hmm, kanske ska höja lönen till sopor?
Hehehe...

Neh, ska pilla naveln en stund...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0