Inte nu iallafall...

Go´morgon Go´morgon..!

Vad kallt de kan vara..!
Men solen är framme, så man ska inte klaga...

Nu har man sovit som en stock, en som skickade massvis med sms inatt, du vet vem du är...
Hehe..!
Svarade på några, men som tur var så dog telefonen, så man fick snarka..!
Hahahaha..!

Vad ska man göra idag måntro..?
Börjar jobba klockan 16, så nå hinner man dona med...

Åååå, de är så tråkigt...
När jag kom in till en boende igår var hon jätte glad att jag var tillbaka..!
Hon pratade om dom som hade slutat och var rätt så nere, sen kommenterade hon att de var tur att jag skulle vara kvar...
Inte rackarns vågade jag säga att jag med kommer att åka!!
Inte nu iallafall...
Hon blir så deppad, ni skulle ha sett henne innan semestern min...
Jag får berätta bara nån dag innan jag börjar på de andra stället, så slipper hon tänka på de nu...
Sånt är jobbigt..!
Fick lov att säga de till en annan dam igår... Man kan juh inte ljuga...
Hon frågade om jag skulle vara kvar där som vanligt...
Men hon vet man att hon kan ta de...
Aja, jag får komma på ett bra sätt att säga de sen...

Neh, ska snöra mig in i duschen!
Hoppas att de finns varmvatten!!!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0