Fredagkväll

Ho ho ho..!

Nu har man kommit sig hem..!
Mötte upp mammsen på stan och tog sig en cider...
Lisa var ute efter en mössa, så de blev en möss-jakt..!
Fann sig en på Indiska, något för stor, men vill hon ha den så går de itne att stoppa..!
Hehe..!

Har hunnit ut på en promenad i mörkret med hela huset..
Neh, Maria och Andreas följde oss...
Rätt så skönt, var inte allt för kallt..!

Fann inget på stan idag, rätt så skönt att slippa köpa...
Fick två S.N.Ö halsband med posten..!
Skit fina var dom och klart värt pengarna...
Tjänade mycket i jämnfört om jag skulle ha köpt i butik..!
Yeeeeeh..!
Ser även att jag har vunnit ett till...
Men 100 kr inklusive frakt kan man leva med..
Nu är man nere på 490 (med frakt) om man vinner med de jag har lagt som högsta bud...
Men ser med glädje att jag kommer nog förlora en som jag har lagt 201 (223 med frakt)!
YES!
De känns gött!

Neh, nu sätter grabbarna igång med sitt snack...
Ska gå och ta bort sylådan...
Sydde tillbaka en knapp på jackan...
Väskan fastnade igår...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0