TICK´EDI`TACK

Happ happ..!
Klockan tickar..!
Spelat Diablo med Fredrik..!
Ja, jag vet.. Men han behövde hjälp..!
Om man kunde våga delita hans gubbe..!
Men men, man vet då vars man har honom..!
Hahaha..!

HK har börjat igen..!
Kung..!
Han och House..!
Kan de bli bättre!
Hehe..!

Neh, nu ska man drutta i säng...
Får så om de blir så mycket sömn, men jag är då len som en barnrumpa...
Haha, ska inte ljuga, len som jag kan bli iallafall..!
Nu har man bleka ben igen, huvva så kallt de är..!
Hehe..!
Tänk om man kunde få vara karl så man fick ha sina ludna ben utan att skämmas..!
Har inte börja stressa upp mig än...
Kanske beror de på att man har varit halv trött hela dagen, eller så är de för att man är så dagavild att man inte har insett att de är onsdag imorgon...
Vilket som är jag då nöjd..!

Neh, nu ska man sluta innan man ororar upp sig...
Förtillfället har Fredrik varit mer orolig än mig, hade som tänkt mig att de kunde fortsätta vara så..!
Man ska inte tänka allt för mycket, bara flyta med strömmen och kolla vars den tar en...

Får nynna på denna låt som man har haft i huvet halva dagen:



(Inte direkt ny på denna sida, men den är SJUKT bra..!
Denna ska spelas på min begravning (så nu vet ni de...)..!
Så GRYMT härlig röst..!)

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0