De är kärlek, de..!

Jaha..!
Då har man åkt på stor stryk..!
Men var inte så inne i de hela..

Har kommit fram till att min mobil har varit utan batteri..!
Haha, därför de har varit så tyst på den fronten..!
Kände mig nästan bortglömd..!
Verkar ha varit utan sen minst fredag...
Men men, nu är man i kontakt med världen igen..!
Hehe..!

Hmm, vad ska man hitta på nu då..?
Blir väl nå spel och mys-pys..!
Man har då minst en kåt sak i sängen, och de är INTE Fredrik..!
Ronja, Ronja och åter igen Ronja..!
Hon är lite smått galen då hon löper..!
Men man älskar henne ändå..!
Hahaha..!

Jah, imorgon...
Får se vad man avverkar då...
Skulle vara skönt om de var sugit väder så man fick göra bort IKEA, annars blir de väl städa bilen eller inne...
Om man skulle få bestämma så skulle man inte tacka nej till Nolia...
Men de återstår att se..!

Neh, nu ska jag bädda ner mig och kolla om man får nå besök...
Känner jag Fredrik rätt så är han nog lite Diablo sugen...
Men hans förlust, då får man mysa på med voffsarna..!
Hahahaha..!
Sen är de juh inte helt fel att somna i sängen själv, då får man juh ligga exakt som man vill och han anpassa sig efter mig..!
Mohahahahahaaaa..!
De är kärlek, de..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0