Fick min Negress..!

Jaaaaaaaaaaaa!!!!
Fick min Negress..!
:D
Hade tänkt bjuda ända upp till 7-800..!
Men inte riktigt så högt blev de..!

Titta så fiiiiiiiin:



((De här är mormor för mig..!
Hon har och har alltid haft en sådan ståendes i vardagsrummet, dock nu i hallen..!
Sen har man hört antydningen om att antingen Magnus eller en morbor som ska få den då hon, som hon själv säger, "går ur tiden"..!
Så nu har man inföskaffat sin egna..!
Hehe!
Tur var så fick man kistan, nå mer mormor kan man inte få..!
Så mycket som man lekte med den då man var liten...
Sen har man juh fått kopparna som är riktigt henne...
Hon är en härlig ärta, håller fortfarande att märka saker med namn på de som ska få ärva dem...
Lill-gumman min..!))

((Titta så fin hon gör sig på plats..!
Dock lite suddig bild..!))


Jah, nå 7-800 blev de inte...
Jag fick henne för 300..!
Mohahahahahaaaaaa..!
Följde med en te- och mjölkkanna..!

Sen hittade jag en söt vovve..!
Rätt så stor..!
Hade satt gränsen på 100, men gick upp till 120..!
Hehe..!



((Vem kan säga nej till dessa ögon..!))


Ropade även på en kista..!
Jag fick den för 120, fast de var nån som ropade 130...
Trodde inte att man skulle få den och hade inte räkna med de då jag bara skulle bjuda 120 (enda jag hade kvar :P )...
Den köpte Fredrik utav mig, han hade tänkt att bjuda på den och han ville väl känna att han hade fyndat nå..!
Hahaha..!
Annars hade jag nog varit nära på att gått och pratat med han som skulle bjuda 130...
Troligtvis inte, men de kändes så då de klubbade...
Kändes jobbigt att hämta släp m.m., men då blev Fredrik kinkig och skulle köpa utav mig den..
Men de var bara att tacka och ta emot..!
Han skulle bara ha sagt att den rymdes i bilen..!
Hahahaha..!
Men köpt är köpt..!
Hehe..!
(Så farlig är jag inte, men han insesterar på att de är han som har köpt den, annars skulle han bara ha spenerat 80...
Liiiiiiite spenderar-varning på honom med..!
Hehe..!)

Annars så var den fin..!
I omålat trä med smidesbeslag och inte allt för "bågat" lock..!
Exakt som vi har letat efter!
Den blir perfekt att måla svart och kolla om man kan ha den i blivande sovrummet...
Vi har juh varit på jakt efter en om-målningsbar kista, men nu behöver vi inte kolla längre..!
(Jag vill juh absolut inte röra förgen på "mormors-kistan" , så de är juh passande..!)
Hehe..!

Neh, nu ska man kolla hur de går med maten..!
Fredrik håller på med varma mackor..!
Får se om han klarar utav att prata och "laga" samtidigt..!
Haha..!
Fördelsedags barnet är juh här uppe..!
Bra att de får prata utav sig en sväng..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0