Wading papers

Nu har man sniffat ungdomens källa..!
Så söt man kan vara..!
Nääääästan sugen på barn, men bara nästan..!
Får se om man adopterar nån kines..!
Är som sugen på en mulatt, de är så sööööööta..!
:D
Tror ni att de är svårt att adoptera som "singel"?
Hörde för några år sen på radion att Fredriks skada gör de relativt omöjligt att adoptera...
Men men, om de krävs adoption så får man bli singel på papperna..!
Hehe..!
Dock får man mycket mindre länder att välja på..!
Aja..!
Man får tänka på de då de närmar sig..!
För tillfället så är man väl klassad "för ung"..!
Jag tror då att Fredrik blir chockad om man han kommer hem och man har en bäbis...!
Hehe..!
Neh, nu ska jag prata om nå annat..!

Söt var han då..!
Långa fingrar och stora fötter... Och damer, vi vet juh vad de betyder..? Att han har stora skor..!
Hehe..!
Tjejerna kommer nog att få passa sig i framtiden, han var en riktig chamör..!

Hahahahaha..!
Jag skickade nyss en vänförfrågan till min kusin på Face Book..!
Kan ni gissa vilket "skydds ord" man fick skriva..?
Wading papers
Passar juh utmärkt med tanke på att vi skulle gifta oss när vi var små..!
Hehe..!

Neh, nu knorrar magen..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0