Fredrik vill ha... Jah... Längre kommer jag inte... Blir GALEN!

Hade en härlig promenix med vovvarna idag..
Dock lite kallt, men man ska väl inte klaga då de bara är runt minus 6, kan juh vara kallare..!
Hehe..!
Hann precis hem så att jag hann göra mat innan HK... Fredriks är ute ur spelet, så jag vann middag i Ullared nästa år, hoppas att min vinner..!
Då får jag efterrätt med..!
:D

Fem minuter innan jag hade lovat hundarna att traska ut, så kom grabbarna grus, Svärmor skulle tydligen vara snäll och bjuda på pizza...
Jag som hade ätit tre och en halv timma tidigare..
Men Fredrik sa att vi skulle köpa, om inte annars så skulle man ha lunch imorgon...
Och så blev de... Tog en pirog, åt ena änden och nu har man gó maten imorgon som väntar på en..!
;P
Sen vart man spöad i Monopol..!
Hur i rackarns kan han vinna jämt?!
Ställningen 2-1-0... Vi börjar om på noll då Fredrik har spräckt nollan..!
Hehe..!
Nästa gång ska jag inte vara så snäll..! Ååå! Man tyckte juh att man hade rätt så bra gator, men muppen hade flera hus på Paris (Norrmanstorg), de borde få vara FÖRBJUDET!!!!!!!!
Vinner han en gång till så får man börja fuska..
Hehehehehe!
Neeeeeeh...

Nu sitter man här... Karl är i duschen och vi har pratat julmat och klappar..
Vad i rackarns köper man åt honom?!
För 100-150... Sagt att vi ska hitta på nå kul istället, Fredrik är inriktad på Digeloo då vi är i Ullared...
Hmm..? Jag är inte hel såld på de... Men men...
Ska fråga när man kan lämna in semesteransökan för sommarsemestern, sen får man se när man bokar...
Imorgon är de sista Ullareds-avsnittet... Men de måste juh bara komma tillbaka..!
Vi var där de senaste avsnittet..!
Såg skylten att de var kör på taket och spelade minigolf då Digeloo var där..!
Så sätt er och kolla igenom de avsnittet, så kanske ni ser oss..!
;)
Har en misstänkt som kan vara Fredrik..!
Hehe... Ska kolla lite närmare då jag är i Baggård, har de sparat på boxen..!
Min lilla linslus..!
Hehe..!
Ja, nu återgår vi till kalpp åt Fredrik... Imorgon ska vi dela stan och vara på var sin sida för att senare byta...
Sen måste man juh komma på en bra klapp till svärmor och pappa..?
Vad man blir stressad...
Att inte Fredrik kan göra som alla andra och köpa klapparna på GeKås?
Hehehe..!
MEN!!
Har noll ideèr!!!
Just när de bara är runt hundringen... Då kommer man inte långt..
Behöver han nå? Neh... Eller joh, men de är dyrare... Skulle vara om man hittar nå kul...
Men vad..?
Popshop kanske har nå att erbjuda..?
Har ni inga förslag??
Allt är välkommet...
Hmm...
Fredrik vill ha... Jah... Längre kommer jag inte... Blir GALEN!

Hmmmmmmmmmmmmm!

Aja, de kommer väl...
Ska iallafall köpa en bingolott till uppesittarkvällen i Baggård...
Ser faktiskt fram emot den... Ska bli kul... Hoppas på att nån vinner...
Hehe, ni kanske har räknat ut vem jag vill ska vinna mest..?
JAG!
Hahahahahahaha!

Jaja.. Imorgon ska de inhandlas... Ska köpa de mat som går och håller...
Så slipper man tjaffsa på med de då de är allt för mycket folk ute i julhandling...
Ingen julkänsla ännu... Men de kommer väl...

Imorgon ska vi hämta Monopol-vinnande-muppen och fara in till Umeå..
Tur är så ska vi lämna honom där... Då kan han juh iallafall inte spöa skiten ur oss..!
Hehe..!
Neh, nu ska man inte vara taskig...
Men in ska vi då imorgon.. Ska duscha så jag får tillbaka mina lockar..!

Neh, nu ska man se om man ska sova eller om Fredrik vill ha spö några gånger..!

Sov gott!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0