Mycket mumma!

Oj oj oj.. Man överlevde dagen..!
Hahaha..!
Mycket vart de... Trött är man... Men nu har man gjort skinkan och slått in de sista klapparna...
Jah, jag vet att jag har nog sagt de tidigare, men Fredrik ska vara ute i sista sekund...

Jah, denna dag denna dag...
Stressa in till Umeå, strosa runt i affärer och sen tandläkaren...
Tror ni att jag kom ihåg vilken avdelning...
Tror att jag sprang på alla... Men jag kom rätt till slut...
Mycket härlig karl!!!
Men vilka frågor...
Första "konstiga":
Hur är slemhinnerna längre ner?
Andra:
Kräks du ofta? Har du bullemi?

Första frågan fröstog jag, slemhinnorna har juh en tendens att följa med varann, men i mitt fall är de bara tandköttet...
På den andra frågan löd mitt svar:
De ser du väl att jag inte gör... Om man väl kunde göra de, så skulle man juh inte se ut som man gör...
Han fattade då att man skämtade, men han förklarade att han hade varit med om dem som har varit mycket större som hade de problemen...
Då blev mitt skämt inte så kul längre... Emma skämde ut sig som vanligt...
Men man börjaar vara van..!
Hahahahahahaha!
Jah, sen pillade han mig i munnen och bokade en ny tid...
Har fått order om att köpa en eltandborste... De ska tydligen vara de bästa..!
Man kommer åt bättre... Men i Nordmaling sa de tvärtt emot, men ska lyssna på denna karl...
Jaja...
Får se vad de kommer fram till.. Han ska lära mig borsta tänderna...
Hahahahaha..!

Nog om han..! ME LIKE HIM..!
;)

Efter de så blev de jul mat med pappa och Magnus...
Beställde en La Bella...
Mmmmm! Otroligt god, de var verkligen duktiga på att göra...
Är ni på Berghem så ska ni äta på pizzerian vid OKQ8...
Mycket mumma..!
:D

Sen blev de en snabb tripp på stan..!
Efter man har pallrat sig hem så har man jul pysslat...

NEEEEEEH!
Har en snarkande karl vid sidan av mig...
Funderar på att klippa lite på ena sidan, som han har gjort på Ronja, så får han se ut som en fån han med..!
Hmm... Ska man våga?
Eller, tomten kanske ser, då blir man juh utan klappar...
Vi skulle juh bada vovvarna, nu när de är snö ute ser man hur gula de är, men vi glömde köpa schampoo..!
ÅÅÅÅÅ!
Får se om man hinner med när man är i Baggård, har en liten klick där...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0