Typiskt oss!

Så var kvällen kommen...
Fick hem karl tillslut och fick min promenad...
Gick i ca 1 timma och tio minuter.. Härligt..! Nu har man då piggat på sig igen..!
Ser på kniven mot strupen... Nja, säger jag.. Men Fredrik verkar tycka om den...

Vi var på jakt efter julfrimärken... Dock hade affärerna stägt och Statoil hade slut...
Typiskt oss...
Men förhoppningsvis så har Umeå kvar några..!

Hundarna ä alldelens utslagna..!
Rackarns Ronja, hon är så himla envis!!! Hon ska hålla sig på sidan, men hon är så ENVIS...
Men jag är lika envis, så hon gjorde som jag sa..!
Hehe...
Hon har blivit MYCKET bättre på att gå i koppel...
Dock har lillan fått göra som hon vill då hon går med Fredrik, så hon far och flänger fram och tillbaka..!
Aja... Huvudsaken de sköter sig något så när när de går med mig..!
:P

Neh, nu ska jag tippa omkull..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0