De var så söta..!

Nu har man pysslat..!
Fredrik hade köpt tassavtryck...
Så nu är de gjorda..!
Gick bara bra, ska torka i 24 h...
De var så söta..!
Började med Ronja och då stog Lillan och trampade brevid..!
När de väl var hennes tur så var hon så stolt, som tur var fick hon göra två gånger...
Första gången syntes inget..!
Haha..!


Ronja                              Blaze

Små fossingarna..!

Lillan låg och skakade..!
De blåser rakt igenom detta hus..!
Så jag offrade min mys-filt och bäddade in henne..!



Så nu ligger hon och myser..!

Hmm, ska vara någon premiär på 4:an kl. 22.40 som Fredrik vill se..!
Hoppas att den är bra..!

Imorgon blir det Umeå igen..!
Ska köra Maria, skulle helst vilje slippa..!
Men tydligen så behövs jag, ska köra våran bil då Fredrik ska ta hem Saab:en..!
Ååå!
Ingen sovmorgon för min del..!
Men men, Fredrik har sagt att vi ska kolla på kakel.:!
Lite kul ska man få ha iallafall..!

Sitter och hickar aoli..
Mumma.. Men inte lika gott som första gången..!
Hahaha..!

Fredrik har börjat med Tradera igen..!
Jag har lyckats hålla mig borta..!
Stolt..!

Neh, ska kolla om de finns nå mer man kan hitta på..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0