Piggelin..!

Huvva huvva..!
Trött är man..!
Kom hem half fem och snart ska man börja brumma dit igen..!
Haha..!
Lika bra att man hade stannat..!
Neeeeeh..!

Ikväll ska man drösa ihop ärtsoppa, hoppas att de har laggt ärtorna i blöt bara..!
Aja, annars får man göra de på morgonsidan...

Sa vad jag tyckte om de nya natt schemat..!
Synd nog var jag den ända natten som hade brytt sig nog att komma på mötet...
Men chefen skulle disskutera med den andra...
Man går omkring som en zombie hela tiden..!
Jobba mån, tis, sön, fre, lör, ons, tors osv. är jobbigt, man hinner aldig vara ledig nog att ta igen sig..!
Bättre att jobba tre ledig sju, jobba fyra ledig sju..!
Håller mina tummar att de blir som vanligt igen..!
Fast, med min tur så går de inte igenom..!

Neh, Fredrik har tagit fram en Piggelin..!

Mumma!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0