Suck suck..!

Kommer inte in på apan..!
Åå!
Aja..!

Nu har man haft en degar dag..!
Rätt så mör är man..!
Hoppas att man somnar ikväll..!

Sitter och längtar till Umeå..
Få strosa runt på stan och sen har vi pratat om att gå och äta på Eurasia...
Längtar in..!
Tragiskt men sant..!
Imorgon blir man utan bil...
Suck suck..!
Men men, de är juh bra att få stötdämpare som fungerar på pärlan..!
Hehe..!
Som de är nu så känner man alla gupp..!
He ska kännas att man lever..!

Min syster snodde min klänning..!
Har sett en brudklänning på tradera som man har funderat på att köpa..
Vit med röda inslag...
Men tror ni inte att man fick höra av mamma att hon hade köpt den?!
Aja, de får väl bli en svart..!
Hahaha..!
Fredrik som var så nöjd att den iallafall var lite vit..!
Hahaha..!
Men så är de om man inte har fått nå frieri..!
Men de är juh bra att man vet att de fungerar att tradera sig en klänning..



Var den fin?
Hmm..!
Jag kanske ska börja kolla på en balklänning istället..
För om syrran ska gifta sig, så är de nog de som är dresskoden..!
Hoppas att man då får välja färg..!
Inte då rött iallafall.!

Neh, nu ska jag kolla på balklännigar..!

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej, Klänningen var jättefin :) Hoppas du hittat någon snygg balklänning, finns mycket snyggt på nätet :)

2009-01-25 @ 23:16:37
Postat av: Anna

Åhhh den var kanon snygg!! =) Ska din syster gifta sig?? När ska du gifta dig.. jag går jätte gärna på bröllop =)

2009-01-26 @ 09:26:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Men åhh den klänningen vill jag ha men det narkas inge bröllop här inte hehe

2009-01-26 @ 09:27:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Men åhh den klänningen vill jag ha men det narkas inge bröllop här inte hehe

2009-01-26 @ 09:27:40
URL: http://[email protected]
Postat av: annsan_s

Tjusig klänning !

2009-01-26 @ 09:53:40
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0