100 biljoner dollar..!

Nu har man tagit sig hem.:!
Skit mysig dag..!
Eurasia, stan, Mio, Sporthuset, Obs, Strömpilen, Statoil och H&H..!
Mumma på Euarasia, längesen man var där och åt..!
Fyndade inget på stan, men de var trevlig..!
Jo, rackarns..!
Köpte juh tre trosor på T-nånting... Brevid Mias lustgård ligger de då..!
50-70%
Trosorna gick på 10 kr styck..!
Så man kunde inte ungå att köpa..!
Hittade ett sött raffset, min storlek med...
Men de kändes lite för bröllopigt med tanke på att "ben bandet" följde med..!
Så de fick vara..!
Hehe, om de inte vore för de så skulle jag ha köpt de..!
Testade även min lycka på Kaphal på Ersboda, där brukar jag juh finna nått...
Men icket de heller...
På Lindex på Strömpilen fann jag en klänning och kjol åt Lisa, så de får bli hennes alla hjärtans dag present..!
49 kronor styck kan man juh inte låta bli att köpa..!

På vägen hem så svängde vi in till H&H i Hörnefors..!
De skulle vi då inte ha gjort... Eller, jag fyndade juh, men plånboken som hade fått vila idag...
Jag investerade i en svart trekvartsärmad tröja och en lila långärmad tröja...
Och som vanligt då man kom hem och prövade så insåg man att de kanske var liiiiiiiiite för urringade...
Men men, Fredrik säger bara att har man börst så måste man bjuda på dom..!
Aja, annars får man väl ha ett linne under..!
Hehe..!
200 kronor för allt..!
Ni som gillar S.N.Ö. så var de upp till 70% på utvalda där..!
Hör och häpna, jag köpte inget..!

Fredrik kom hem med en t-shirt och en tröja..!
Riktigt stolt att han öppnade stor brunan eller i hans fall stor svartan..!
Hehehe..!

När vi kom hem så låg ett brev och väntade på Fredrik..!
Tydligen var de en tradera vinst igen..!
100 biljoner dollar..!
De är inte så dumt att ha..!
Men synd nog så är de zimbabwe-valuta...
Så den är nog inte värd många kronor..!
Men kolla alla nollor, dock var man inte bra nog fotograf, så alla nollor är inte med...



Tänk om de kunde vara kronor..!
Hehe.:!

Neh, nu ska man börja kolla vad man ska ha på sig...
Tur nog så  behöll jag stumpbyxorna på..!

BYE!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har ju shoppat bra idag okså.. hade dom fina snö??? =)

2009-01-27 @ 20:23:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Du har ju shoppat bra idag okså.. hade dom fina snö??? =)

2009-01-27 @ 20:23:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0