Orkar inte bry mig..!

MYS DAG!
Sköööööööööönt..!
Super härligt har man haft..!
Träffade syrran på stan... Hon var på shoppar humör..!
Hon var där med karl och svärföräldrarna och man kanske inte ska glömma Wille-Pille..!
Så vi sprang ihop några gånger..!

Shoppa fick jag oxå göra..!
Tröjan köpte jag på Nicole och linnet på Lindex...
150 och 79...
Ser ni..! Inte svart..!
Hehe..!




De är så härligt att ha hund...
Hann bara sätta mig här så inträffade detta:



Hund rackare..!
Hehe..!




Men man kan inte vara arg på henne..!
Hon sussar på så gott där nu..!
Hehe..!


Neh, nu ska man se om Andreas lyckas få igång min dator..!
Den la av igång...
Aja..!
Orkar inte bry mig..!
De är juh min tur att den inte skulle funka...
Men men..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0