Spara på rösten..!

Ont i halsen utav allt pratande..!
Så skönt att jobba ensam inatt så man slipper babbla på..!
Hehe..!
Spara på rösten..!

Alltid kul att inskola folk...
Dock blev de bara en inskolning med mig...
Men man får se de från den ljusa sidan...
Har man glömt nått så ska hon juh inskolas med en annan..!
Mohahahahahaaa..!

Gjorde mycket i matväg...
Champ.stuvning, pot.gratäng, fläskfilé och så gjorde man en tårta..!

Varför ska de alltid vara SUPER lungt då man inskolar folk?!
Jag kommer säkert få igen de ikväll..!
Men men...
De får man ta..!
Hehe..!

Neh, nu ska man lägga sig och slöa i soffan..!

Bilen fyllde 35 imorse..!
Tyckte jag gjorde de bra..!
Den står på 350000 nu..!
Hehe..!
Fredrik har sagt att han vill ha ett kort...
Men nu kan han juh bara gå ut och se..!

Neh, soffan var de..!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!

// Emma

P.s                                                                 
Höll juh på att glömma...
3 nätter kvar tills man är ledig i 7...
13 nätter kvar tills semester..!
(Tror jag då..)

                                                        D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0