Allt duger på natten..!

Jah, nedräkning på hög nivå..!
Mindre än två och en halv natt kvar nu, sen får man hämta hem karl och vovvarna..!
Huvva..!
Tur att man ska sova till fyra idag..!
Hahahahahaha..!
Vad ska man laga för smarrigt..?
Hmm... Varmamackor får de nog bli...
Orka göra nå kompicerat...

Inatt har man gjort championstuvning och sen har man bakat franskor...
Sen är de väl mest städ och stök man har donat på med..!
Relativt lung natt, skönt de med..!

I svängarna har man sett på EdTV...
Inte den bästa filmen, men den dög...
Allt duger på natten..!
Hehe..!

Mmm... Nu längtar man tills Fredrik ringer och säger god morgon...
Då är de bara några timmar kvar tills man får avverka ännu en natt..!
Hehe..!
Dock inge Ullared att se fram emot idag...
Vad är de på TV på lördagar??
Hmm, nå måste de finnas... Annars blir jag galen..!

Imorgon är de skyltsöndag... Får se om man traskar ner...
Men är de så roligt att gå själv??
Mja, de återstår att se... Tror nog att jag kommer att sitta nerbäddad i soffan och vänta på att de är dags att fara..!
Hehe..!

Gu så skönt de skulle vara att få fara  hem och lägga sig nu...
Var så glad då jag såg vädret igår...
Soooolen skulle titta fram..!
Trodde att jag skulle få hinna med den ett tag... Men icket... Eller... Joh... Jag vaknade till runt tolv och såg att de var ljust.... Men... Sen vaknade jag och upptäckte att de var kolsvart... Trodde att jag hade försovit mig...
Men som tur var så vaknade jag fem minuter innan klockan..!

De har varit minus grader inatt...
Första natten på länge..!
Huvva... Nu är nog vintern på väg..!
Ni som ska till jobb och dyrligt får köra försiktigt..!
Inte att leka med..!
Jag skulle inte ha nå emot att flytta neråt i landet...
Skippa snön och bara ha slask..!
Hehe..!
Hmm.. Man kanske ska hålla koll om man hittar nå roligt jobb...
Falkenberg skulle vara kul att bo...
Inte så långt ifrån Göteborg eller Ullared...
Men jag är nog för bekväm och för feg för att ta tag i de hela..!
Aja...
Man vet aldrig vad framtiden har att ge..!

Men nu är de nog lungt på flytt-fronten, ett tag iallafall...
:D
Jah... Huvva...
Nu vill man hem och göra kväll..!
Hehe... Neeeeeeh... Ska kolla om man hittar nå hörn att städa i så tiden går fortare..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0