Buuuuhuuuu!

"Hur känns ansiktet?"
Fredrik svarar: "Jag luktar som en nyponbuske..."

Vi har haft en mysig kväll med ansiksmasker och slipsknutar...
Har en karl som inte kan eller vill lära sig knyta slipsen...
Men som tur är så är man juh undersköterska, men de tar några gånger innan den blir rätt längd...
Men nu är den knytan och redo för att användas..!
Tror att Fredrik är mer stressad än mig..!
Och jag ska föra tal och vara med på fotografering..!
Oj oj oj, vad jag vill bli sjuk just nu...
Om man bara kunde fara och inte ha nå speciellt att göra..!
Ska bli kul, men de är lite smått oroande att man kommer att stamma som bara den..!
Aja, jag får göra mitt bästa...
De är juh bara för en dag..!

NEEEEEEEEH!
Hörde att de ska börja vacinera riskgrupperna redan nästa vecka?!
Uh!
Jag är riskgruppen!!!!
Vill inte!
Väntar helre till december/januari!
Buuuuhuuuu!
Vill inte..!
Man ska inte se Nyheterna...
De man inte vet mår man inte dåligt av!

Neh, ska bädda ner mig framför en film och hoppas att älskligen kommer...
De tror jag..!
: )

Håller tummarna på att man får sig nån sömn...
Har inte insett att de är imorgon de är, så de går nog bra..!

Natt´i´Natt!

// Emma


Kommentarer
Postat av: anna

Ha en trevlig dag på bröllopet och lova uppdatera bilder!! =)NYFIKEN!!!



Vilka är i riskgruppen? är det för att du jobbar i vården eller?



Ha en kanon dag!

pöss

2009-10-10 @ 10:12:50
URL: http://livetistorstan.blogg.se/
Postat av: anna

Ha en trevlig dag på bröllopet och lova uppdatera bilder!! =)NYFIKEN!!!



Vilka är i riskgruppen? är det för att du jobbar i vården eller?



Ha en kanon dag!

pöss

2009-10-10 @ 10:12:56
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0