Regn och Rusk..!

Jaha..!
Fattigare blev man idag..!
Höll mig så bra på stan... Kollade på vad man kunde ha i håret till bröllopet...
Ska man ha med sig hårnålar eller står frissan för de då de är uppsättning?
Förstår juh att man ska ha med sig pärlor och sådant, men vanliga hårnålar??
Ska fråga Lena imorgon...
När jag var på Strömpilen släpptes spärren igen..!
Var och kollade på elgiganten på en datorväska, blev som tur var ingen.. Alla kostade 400 och uppåt...
Svängde in på Lindex och köpte jackan och ett par trosor som var på REA för 49 kr, de var då snygga..!
Anledningen jag köpte jackan var att när jag var på elgiganten så fick jag ett sms från Lindexclub..
30% på valfri vara..!
Så jag slog till..! Den kostade iallafall inte 699 längre..!
Hehe..!
Då vi kom in på Maxi så hittade jag en HP dataväska och mus för 199 kr..!
Liiiite gubbig, men de var juh gubbigare på Elgiganten så jag slog till..!
Hittade även en vit regnjacka för 199 som man blev sugen på...
Men den fick, än så länge, hänga kvar..!

Sen fanns de en till anledning att man köpte jackan..!
Fredrik köpte en skinnjacka på H&M för 600.. Så han kunde juh inte kommentera mitt köp..!
Hehe, han är lika jack-tokig som mig, om inte värre..!

När vi kom hem så skällde inte Ronja..!
Visste på direkten att nå var fel, eftersom hon inte kom och hälsade  och skämdes...
Första tanken var att nu är hon sjuk...
När man hade tagit sig upp så satt hon i fönstret och skakade...
Då förstod jag att hon hade gjort nå dumt....
Riktigt, var en hög på golvet..!
Gumman, inte lätt alla gånger...
Hon var lite lös i magen och då är de juh inte lätt att hålla sig..
Älskingen min..!
Haha, de märks att man är undersköterska... Vilka annars analyserar bajs på bloggen?
Hehe..!
De är underbart att mankan tyda hundarna så bra så man slipper gå i de...
Inte för att de händer sådanna olycker så ofta, men kräkas kan juh ske...

Jah, då var man ensam..!
Fredrik åkte nyss iväg...
Andreas och hans mor skulle hämta en sak hos Markus och sen fara på Maxi...
Då sa jag åt honom om han skulle fråga om han kunde följa med för rolighetens skull...
Han har juh inte sett hur Markus bor, inte jag heller för den delen..
Men de känns dumt att lämna vovvarna igen...
Sen ska jag tvätta..!

Men men, man får njuuuuuta av tystnaden och klicka lite hära...
Vet inte om de skulle vara så kul att fara på Maxi igen, kom juhnyss därifårn..!

Regn och Rusk..!
Anna!
Du skulle juh lämna Göteborgs-vädter i Göteborg och inte ta med de hit..!
Men nu vet du de till nästa gång..!
; )
Hehe..!

Neh, nu ska jag sluta klicka och ta tag i tvätten...
Sen måste jag juh kolla om datorn trivs i sin väska och kanske testa musen..!
Hehe..!
De märks juh att de var en karl som kom på de namnet..!

Tjohej på ett tag!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0