:*

Blev inte så mycket mer sömn för min del..!
Satte mig och skräpade, som Fredrik påstår att jag gör, hann bara ett kollage idag...
Har gått och blivit små seg, men de är juh bra, då blir de inte lika dyrt..!
Hahahaha..!

Dagens kreation:
            
Jah, som ni kanske ser så är de Ronja...
En äkta "hot DOG"!
Ni kanske märker att man gillar öljetter, band och stenar..!
:D
Har man inte så stor fantasi, så blir de så..!
Men men, huvudsaken jag är nöjd..!


Men den pussmunnen fick jag bara lov att tillägga "Puss gurka"!
:*

Jaja, de var de...
Nu ska man ta de lungt innan man ska sätta igång med riset..
Kycklinggryta och ris ska man äta...
Mmmm...
Mumma..!
:D

Neh, nu ska man tippa omkull och lyssna på Erik och Titti...
Får se om man får pilla på nån snarkande hund, eller man ska väl låta dem sova...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0