Så de så!

En karl efterlyses...
Han kom aldrig hem inatt...
Lite dålig stil att inte höra utav sig, de är man då värd..?
Aja, han har mycket att tänka på, men man tycker juh att man kan skicka iväg ett sms eller iallafall skriva på MSN...
Men men...
De hade väl sina pratar il...

Hade juh mina kuddar och sen fick Ronja ta hans plats...
Lillan kunde inte välja, hade juh bäddat till hennes kuddhög så skönt, så efter mååååånga promenader fram och tillbaka så hamnade hon där...

Solen skiner idag...
Trodde att man kunde gå ut med hundarna en kortis som jag var, men upptäckte snabbt att de blåste och de hade nog varit bäst med en jacka..!
Men som tur var så hade vovvarna gjort sitt och var på väg hem..!
:D
Mina söta små saker...

De har snöat inatt... De som tidigare var grönt är nu vitt, men de fixar nog solen!
:P
Nu VILL jag slippa snön!
Kunna gå ut utan jacka!
Så de så!

Satt och kollade på bilar igår...
Hittat två modeller som jag skulle tänkas kunna ha...
De gå på ca 30 000 så de är till att börja spara...
Ca 2,5 år så kan jag nog köpa...
Ja, jag vet att jag kan köpa den tidigare, men vill inte vara och dippa i allt för mycket, man vill juh ha en buffert...
Man vet juh aldrig vad framtiden har att ge...
Sen är de ju inte nödvändigt för oss att ha två bilar än...
Även om våran går mycket, men de ska hon klara utav...
:P
Brukar alltid glutta på blocket då man har tråkigt och då blir de att man gluttar på bilar...
Bilar och papilloner...

Jah, vad ska man hitta på nu då..?
Får ta mitt klet i munnen och sen kanske de blir en sväng med hundarna igen, fast denna gång en längre...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0