Idag..

Måndag..
De närmar sig..!
Måste kolla om man har möte på onsdag eller inte...
Spelar ingen roll för mig...

Jah..
Idag..
Blir nog att fara till Umeå...
Fredrik är bio sugen och vem kan säga nej till den minen..?
Står mellan två filmer, återstår att se vilken de blir...
Nästa vecka SKA jag se Toy Story även om man måste fara själv!
Så de då..!
;P
Jag är sugen på att traska till konstshoppen och kolla om de har fått in lite nyheter...
Fick juh Panduro katalogen då jag kom hem och de är nå smarriga saker där som jag är inne på..!
De är aldrig nog..!
;P
Sen måste jag köpa blommor, men de får bli nästa månad eller om tre..!


Neh... Nu ska jag hoppa in i duschen och dona på så man är redo för dagen...
Tror att jag ska vara grön idag..?
Funkar de?

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0